down

Publicerat den 2011-03-09 kl 21:34:35
God kväll på er. Har precis skickat in en läxa som ska vara inne på tisdag så känner mig lite duktig faktiskt att jag inte sitter i sista minuten som jag brukar. Men det är väl för att jag fortfarafde hoppas på att vi ska åkte till Italien imorgon även om pappa har sagt att det inte blir något.

Jag måste verkligen iväg! Klarar inte av att vara hemma längre! hur fan ska jag klara av sista året på gymnasiet? Jag blir fan bara sämre och sämre i skolan också... VEM PALLAR??? går inte att beskriva hur skönt det ska bli att vara fri sen efter gymnasiet. Klar man måste ju jobba och sånt, men jag hoppas att jag lyckas fixa det så att jag jobbar med något jag tycler är roligt och som jag gillar så pass mycket så jag orkar lägga ner tid på det, inte som skolan då jag lika gärna kan skita i det! kunna bestämma tider och sådant själv. Åh! jag tror jag ska hoppa av skolan nu!


Ett fucking år kvar!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

It's the final countdown!!! :D <3

Fan va ball det kommer bli!! :D

2011-03-10 @ 20:44:31
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0