Jag flyttar ut

Publicerat den 2011-03-23 kl 15:15:09
I alla fall ut från huset till uterummet. Det är jättevarmt här, har till och med förren öppet för att få in lite fisk luft. Det är ju helt jävla galet så underbart väder det är ute. Jag vill verkligen ta på mig bikini och lägga mig på gräset, men det är lite kallt för det ännu. Men ska ut och springa en runda om nån timme iaf så det ska bli riktigt skönt.

Annars då, dagen? Åt en underbar sallad på graffiti till lunch. Och gick som allra snabbast in på H&M och Gina Tricot efter det. Helt sjukt vad massa snygga kläder det finns. Vill verkligen bara köpa allt. Fast kan vara bra om man hade lite pengar då också.


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0