Sovmorgon

Publicerat den 2011-03-09 kl 08:04:02
Grymt härligt, första lektionen idag var inställd så kunde ta en härlig och välbehövlig sovmorgon. Vilken skillnad jag märker bara på att vakna klockan 6 och vara en zombie hela dagen och vakna kl 7 och vara utvilad. Gick dock och la mig ganska tidigt igår, vilket jag förmodligen också behövde.

Sitter nu och dricker smoothie a la Elle och te till det. Ska ta bussen om typ en timme så det är ganska lugnt nu, men kommer väl som vanligt stressa sen hahaha...

Förresten, igår var det ju internationella kvinnodagen. Vad är det för överfölödig "högtid" egentligen? det blir ju bara "ja men vi har män har ju 364 dagar så då kan ni ta en". Var fan är jämställdheten i det? Grymt onödigt iaf.. Dessutom måste vi dela den med fettisdagen och pannkaksdagen!! Dom kunde ju lika gärna lägga den på Halloween, eller varför inte morsdag? då hade man ju inte behövt fira kvinnor mer än två dagar! Galet onödigt måste jag säga.

Ja det var nog allt för mig idag. Eller, ännu en fin dag ute just nu! ska dock regna säger tidningen who cares?

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0