Today it's gonna be the day

Publicerat den 2011-03-18 kl 06:52:53
God morgon.. Lagom kul att gå upp kl 6, men vad ska man göra. Lyckades övertala pappa att han ska köra mig till skolan. Så det är lite lugnt nu.

Min kära, älskade vän Elle erbjöd sig att hjälpa mig med designen, iaf ta snygga foto och fixa header i Photoshop. Så himmla snällt av dig gumman.

Jag vet att vi kommer ha datorer i skolan idag så kanske slänger in ett inlägg då, annars så kommer jag sitta hela kvällen framför datorn också, har ett arbete som ska in.

Nu ska jag fixa mig :)


Fixade till denna bilden lite, satt och trixade lite och försöker lära mig ett program, vad tycker ni?

Orginalet då. Bättre färger i den övre va? :)

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0