Träning

Publicerat den 2011-03-17 kl 09:19:04
Godmorgon. Sitter och lyssnar på musik och tar det lite lugnt för tillfället, ska snart bege mig till gymmet hade jag tänkt. Sitter och kollar på lite nya gymkläder. Jag är trött på shorts och t-shirt, känns så sunkigt och okvinnligt. har hittat lite som jag gillar. Men väntar nog med att köpa nytt tills hösten då det blir mer att man går på gym, nu börjar det ju bli vår och sommar och då är det utmärkt att träna ute.




Vill träna i ett öst linne, detta från Casall, täningstights som slutar vid knäna, tror dessa var från SOC, och skor från Reebok. I vanliga fall när jag joggar som uppvärmning så har jag mina joggingskor, men jag vill ha ett par andra när jag bara ska gymma.

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0