Nothing good happens after 2 a.m

Publicerat den 2011-09-11 kl 06:09:09
Det är ibland rätt gutt att vakna halv 6 en söndag morgon och känna att man inte kan sova på grund av en miljon snurrande tankar i huvudet.

Det som inatt snurrar i mitt huvud är något bra som har vänt till npgot dåligt. Eller dåligt vet jag inte.. Låt mig säga såhär; Jag vill typ springa runt huset och bara vråla, men om det är av glädje eller irritation kan jag inte riktigt bestämma mig för. Jag vill kunna berätta rakt ut om mitt dilemma, men rädslan för att inblandade ska läsa är för stor.

Det handlar iaf om två personer som man gillar väldigt mycket, men på olika sätt och vill olika saker med, men inte samtidigt. Självkart så blir det samtidigt.

Man ska kanske inte tänka så mycket utan bara köra på och ser vart det leder och ta det som det kommer.




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0