superstitious

Publicerat den 2012-03-26 kl 08:37:16

Jag har en sån liten nördig sak att jag alltid läser mitt horoskop och försöker koppla det till något aktuellt i mitt liv. Ibland stämmer det jävligt bra och ibland inte alls. Vissa dagar undrar jag till och med om dom som gjort horoskopet har tänkt på mig för att det passar så bra.

Idag tillexempel.. Jag har länge tänkt kontakta en person som jag känner att jag inte helt fått ett avslut med. Har många saker jag vill ha svar på för att kunna gå vidare. Men funderar på om det verkligen är det som det syftar på. Rädd för att det inte är det. Det står också att jag ska försöka fatta egna beslut, därför tänker jag inte rådfråga någon om vad jag bör göra. Känner jag mig själv kommer jag inte våga ta tag i det. Är för rädd för att vika ner mig och visa mig svag. Men får väl ta denna dagen till att känna efter och fundera på vad som känns rätt helt enkelt :)


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0