Tja tja tjullahopp

Publicerat den 2012-03-18 kl 10:59:46
Man kan väl minst sagt säga att det var ett bra jävla tag sedan jag skrev! Exakt 4 månader och en dag o, man ska vara sån. Jag ska försöka att inte skriva om så mycket känslor i fortsättningen som det har varit i de senaste inläggen från i höstas. Det hade varit en jävla massa inlägg senaste månaderna så fall om jag skulle skriva ut varje gång jag mår dåligt eller så. Rätt och slätt, för att koppla tillbaka till förra inlägget... Träffade killen nån gång till och det visade sig att han var ett jävla rövhål! Hålla, alla fina killar, var håller ni hus, jag lyckas alltid missa er!

Det om det. Jag har inte så mycket att berätta egentligen mer än att det är på väg att bli vår och jag börjar må fan så mycket bättre efter många om och men och några jobbiga månader. Ska man kanske ta upp bloggandet igen? Jag får väl försöka uppdatera lite oftare.

Ha en bra dag små rumpnissar!




Kommentarer
Postat av: Elle

Snygge chatmtrollet där! <3

2012-03-28 @ 15:26:45
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0