my day

Publicerat den 2009-12-30 kl 01:06:05
Gick en runda på stan idag men Fanny och Elle. Hade allmänt mysigt, hittade en t-shirt för 50 kr och en macara.

Tanken var att jag och Sandra skulle ha en romantisk midag på gatuköket i Oxie men när jag kom hem från stan hade Sandra redan ätit så jag pallade inte sitta och äta själv så åt hemma och åkte till Sandra efteråt. Vi gick av någon anledning ändå till gatuköket och Sandra åt lite pommes och vi mötte Dino. Satt och nördade ocss där en timme eller så till jag bestämde mig för att gå, så dom andra två var tvugna att gå med. Vi gick hem till sandra och tittade på tv så kom mamma och hämtade mig för en timme sedan.

Sandra åker till Gran Canaria i morgon bitti och lämnar mig alldeles ensam här i kylan. Kommer sakna dej baby<3

Fick hem min mobil idag också:) Verkligen älskar den<3<3 Fattar dock inte så mkt av den än men det kommer.

Har lagt över bliderna från supercrossen så dom kommer snart.



Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0