min dag

Publicerat den 2009-11-22 kl 21:47:58
Har tänt lite ljus i mitt rum och sittar här i mörkret nu och lyssnar på Ted Gärdestad, mysigt.

Idag så var det till att fixa sig och sen åka till Skivarp. Satt och "lyssnade" på vad som sas, jag brydde väl mig inte jätte mycket, men men. Sen var det lite fika, läsk wienerbröd och en massa pepparkakor. Sen var det lottdrgagning, vi hade 12 lotter och vann på 6 av dom. Bla glögg senap te och choklad, och en julskinka på 5 kg. Sen tog jag tre presentkort på en pizzeria i skurup så vi åkte och köpte pizza och åkte sedan hem till Göransson och käkade pizza med dom. Fick också fixat en klipptid till fredag, så ska fixa ögonbrynen då också och kanske färga dom.

Om en kvart börja Paradise Hotel så lägger undan datorn då. Puss på er sötnosar:)











Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0