tuesday

Publicerat den 2009-11-24 kl 06:51:37
Gott om tid idag, men blir ändå inget längre inlägg. Träffar Sandra på bussen, mysigt. Sen sk ajag träna direkt efter skolan,får se om Sofie följer med. Vet inte heller om det blir många fler inlägg, har mycket att göra denna veckan. Men skriver lite om det i kväll.

Jag hade jätte konstig dröm i natt. eller jag drömde att jag vaknade av att mitt alarm på mobilen gick så kollade jag så var klockan 06.45 och jag ska gå upp 6 så jag var försenad, så jag tänkte att jag kan lika bra vända mig om och somna om, så när jag vänder mig på riktigt, så lyser det upp av att min klocka ringer som vanligt. Storbesvikelse asså, jag ville ju sova vidare. Är över trött.

jaja, ska till bussen nu iaf:)







Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0