13 april

Publicerat den 2010-04-13 kl 15:27:40
Fan vad tiden går... Redan april? Jag har ju inte varit hemma så har inte skrivit april som rubrik innan men nu märker jag att halva April har ju gått... Fan vad deprimerande

Iaf. Har haft en jävligt bra dag i skolan idag. Hade över ball på danskan med Angelika och Sofie. fick också MVG på danska provet, klapp på axlen här ja:)

Nu ska jag bara dricka upp min läsk sen ska jag borsta tänderna för sen ska jag till tandläkaren. Är det inte typiskt!? I morse kollade jag mig i speglen och såg att jag hade ett rött märke på läppen, trodde bara att det var ett ärr eller nått från att jag ahft munsår innan, men sen kände jag när jag kom till skolan att det gjorde lite ont så och så klart lyckas jag få ett munsår samma dag som, jag ska till tandläkaren. Jag menar, mysikt att rota i nåns mun om personen har ett fett hepes utslag på läppen.. Men jaja, det kunde ha varit värre, hade jag fått det i början av helgen hade det gjort ont och spruckit och så när jag ska gapa, men det kommer det ju inte göra nu;) hehe.

Fan kom precis på att jag inte har något lås till min cykel.. Hur ska jag nu göra!?:O

To be continued...





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0