19 april

Publicerat den 2010-04-19 kl 22:25:21
Hej vänner. Hur har er helg varit och så? Min har varit toppen. Jag är så stolt över mig själv och helgens resultat.

Har haft en gansk chill dag idag. Började med idrott, sen hade vi redovisning på historian, det gick bra tror jag, sen gjorde jag inte mycket på engelskan, så får jobba med det hemma i stället under veckan, men men.. Tog vilodag idag också så har bara tagit lungt hela kvällen. Har inte kunnat plugga, har haft jätte dålig koncentration men ska försöka hinna det imorgon istället.

Imorron är lite speciell dag. Ska nämligen träna cross på Sturup och det är första gången någonsin jag kör utan att pappa följer med, fatta så nervös jag är, kommer typ glöma tanka och så. Nej det ska nog gå bra, Farfar följer med.

Ska gå och lägga mig nu så jag orkar upp imorron och kanske tar ett jogging pass eller nått innan skolan och pluggar och lite sånt:)





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0