26 april

Publicerat den 2010-04-26 kl 22:07:41
Hejsan. Vilken underbar dag det har varit:)

Efter skolan idag gick jag till stadsbiblioteket och lämnade tillbaka en bok. Jag slutade vid 3 och skulle på spinning 5 så jag tyckte inte det var lönt att åka hem om. Gick och kollade lite på Hansa köpte ett nytt läppbalsam, jag fattar inte hur mina läppar kan bil så torra. Gick sedan till Friskis oxh Svettis vi folketspark och trännade spinning, som för övrigt gick skit.

När jag gick i stan idag (gick från centralen genom gamla stan till stadsbiblioteket sen till hansa och därifrån till friskis) så tänkte jag på hur skönt det är att bara gå i runt. Det var varmt och skönt och jag kande mig riktigt avslappnad trots att man kände stressen från bilarna och människorna runt omkring. Jag skulle vilja flytta in till stan, typ vid gamla stan eller davidshall eller nått. Så skönt att kunna gå och cykla över allt.

Precis innan jag kom fram till friskis så ringde någon på mobilen. Det var nån som jobba på stadsförvaltningen i Oxie som ville gratta för att jag vunnit Oxies ungdomspris. Så på onsdag så jag till dit och ta emot diplom och en present värd 1000 kr, kul och se vad det kan vara för något:)


Köpte ett läppbalsam i en sånhär liten söt burk. Det luktar mint, jäyyr gott:)





Kommentarer
Postat av: Eleonora

Grattis! <3

2010-04-26 @ 22:10:34
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0