19 augusti

Publicerat den 2010-08-19 kl 22:01:17
Morsning korsning. Eller bara god kväll. Hade tänkt släng upp massor med inlägg här men jag tror inte jag hinner det.

Jobbat idag, näst sista dagen, bara imorgon också sen slutar jag. Man jag har eventuellt fixat så jag kan komma och jobba någon gång i veckan, så det är ju najs:) Det är helt sjukt att tänka på att det bara var en vecka sedan vi satt i Söderköping, känns som evigheter sedan.

Så börjar skolan på Onsdag. Jag vet att mina kompisar kommer slå mig nu men; jag saknade det lite och längtar en aning. Jag vet inte varför, kanske för att jag gillar att veta vad som ska hända och kunna planera ut efter det och bara börja leva som vanligt igen, och jag tror också att det lite är för att jag har jobbat nästan hela sommaren, nu när skolan börjar kan jag ju äntligen få sova ut:)

Jaja, sova ja. Det måste jag göra om jag ska orka sista dagen också:) Btw, Malmöfestivalen börjar imorgon. Ska ta en langos till Lunch, bara för att:)

Det kommer fler inlägg så jag säger inte god natt än:)






Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0