long time ago

Publicerat den 2010-08-30 kl 21:24:50
Känns som det är längesedan jag skrev. Men har ju inte haft tid i helgen. Har varit i Göteborg oh tävlat och så var man ju tvungen att passa på att gå på Liseberg då också ju.

Och nu har skolan kommit igång igen på riktigt. Damn, vad jobbigt. Dagen började med danska. Maria som vi hade innan har gått och blivit på smällen (Damn her..:@) så fick ny lärare idag. En riktigt dansk, som inte ens kan svenska. Detta kommer gå åt helvete, fast kommer nog lära oss mycket danska.

Efter skolan stack ajg och simmade. Satt i bastun efter med inpackning så mitt hår är super lent nu.

Asså jag beklagar verkligen att jag skriver så ytterst ointressanta saker (Damn me..) men ni får leva med det, mitt liv är inte roligare just nu.








Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0