1 december

Publicerat den 2010-12-01 kl 23:20:13
Hur insane är det inte att det redan är December? Va fan jag var i London för en månad sen, men jag har fan inte hunnit komma tillbaka än. Och idag börjar nedräkningen till julafton. Va fan!?! JULAFTON? men har fan ingen julkänsla.. trotts snö ute.. paketer som ligger och trycker under sängen. Så det går inte att får tillbaka känslan som man hade när man var liten. Det suger.

Men något som gillas dock.. Om ett halvår är det sommar och min födelsedag!!! Jag blir fucking 18 om ett halvt år. Myndig, körkort och vuxenstämpel!? Hoppas på det iaf.

Ska gå och lägga mig nu. Mår skit illa. Hoppas nästan jag mår lika dåligt i morgon, orkar inte skolan...
Camden är nog det jag saknar mest..



Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0