17 december

Publicerat den 2010-12-17 kl 09:01:54
Jag hann inte blogga igår.. Kom hem typ halv 11, så då var det bara att slänga i sig mat och gå och lägga sig. När jag kom hem hade mina älskade skor äntligen kommit! Det tog ju bara 1,5 månad. Men gillar dom som fan, går dock inte använda dom i detta skit vädret.

Färgade ju också håret igår. Det blev blont, och jag gillar det :)

Idag ska jag ha natur prov och idrottslektion. lagom kul ju :( Har också bokat spinning till ikväll. Jag hoppas jag hinner, har en halv timme på mig att gå från idrotten fill friskis.

Nu! Ska jag bege mig till skolan. Puss på det..







Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0