2 December

Publicerat den 2010-12-02 kl 16:26:59
Vilket jävla väder det är ute. Helt galet. Jag var ute och skottade innan men det syns inte.

Annars har det varit en riktigt bra dag. Var på UF-mässan efter skolan. Jag och Linda gick lite längre än de andra och tur det, men vi skulle byta buss så kom bådas bussar efter varandra, och då går dom bara en eller två gånger i timmen, så maxad tajming. Det var tydligen den sista bussen som skulle går från Malmö idag, av dcen linjen pga vädret.

Jag ska gå ner och packa träningskläder snar och dra till gymmet med Jessica. Ska bli kul. Är så jävla trött bara men ska ju klara det ändå, blir förhoppningsvis piggare också. Får skynda mig nu!





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0