3 december

Publicerat den 2010-12-04 kl 00:55:44
Jag vet! klockan är typ kvart i två vilket betyder att det inte är tredje längre. Men what ever...

Kom hem för en kvart sedan. Har spenderat kvällen hos Sandra med sällskap av även Josse. Har inte träffat Josse sedan mars, så det var ju kul att se henne igen också. Hahaha, var så jävla kul i början. Sandra och Josse uppdaterade varandra om sina killar, båda har fått pojkvän sedan sist vi träffades, sen frågade Josse om hur det gick för mig, så jag bara "Nä, asså jag är inte lagd åt det hållet" Hahahah, så himla kul att se hennes chockade min. Självklart skojade jag ju bara.

Ville bara berätta, för er som missade det att Olle åkte ur Idol. Jag ville inte att han skulle vinna, men han hade gärna få gå till final så jag hade kunnat dregla över honom en vecka till, men jaja, man kan inte få allt. Hahaha..

Annars idag? Jag har bara haft skola idag och sen stack jag till gymmet.. inte så spännande. Jag känner att jag har börjat bli riktigt dålig på att blogga. Jaja, det kommer väl lite sug snart igen. Men jag ska fan inte sluta! Har bloggat innan och slutat efter typ en månad men inte nu! Har ju klarat ett år, har dock inte skrivit varje dag men nu ska jag klara längre och även försöka skriva oftare, även om ni inte tycker det är intressant att läsa. Mohahah..

När nu ska jag gå och lägga mig, jag är trött som ni kanske märker.

GODNATT


Längtar tillbaka till underbara stunder...





Kommentarer
Postat av: Eleonora

Vi får fan och ha den där sushikvällen, just you and me! Pizza går bra det med <3

2010-12-05 @ 22:03:57
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0