5 december

Publicerat den 2010-12-05 kl 22:28:24
Hur är det med er? Själv mår jag väl sådär. Vaknade kvart över tolv idag. Jag kan inte komma ihåg att jag har sovit så länge tidigare, trodde inte jag kunde sova så länge, men tydligen. Tror nog jag behövde det, börjar bli så jäkla förkyld. När jag vaknade var jag helt täppt i näsan och kunde knappt snacka, hade och har fortfarande, nackspärr också. Har suttit och kolat på film och haft värmedyna och druckit te hela dagen. Har inte ens bytt om från pyjamas. Härligt med såna dagar. Dock är jag lite sur över att jag inte fick köra cross idag.

Förresten, glömde ju skriva att det är ju andra advent idag. bara två veckor till jul. Det stämmer ju inte riktigt eftersom julafton är på en fredag så det blir nästan 3 veckor.

Denna dagen har varit allmänt tråkig så ska inte låta er ta del av det mer. Ska gå och lägga mig istället så jag orkar upp och jobba imorgon.


Vill till Italien nu och gasa och bara ta det lugnt!




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0