9 decmber

Publicerat den 2010-12-09 kl 22:41:58
Hrälig dag idag måste jag säga. :) Satt först och tog det lugnt vid datorn och chillade, ni märkte ju lite, bla kollaget med min önskelista. Stack ju senare till gymmet och tränade 40 min, var sen tvungen att snabba mig till Intermezzo. Där väntade Elle, Emma, Linda och Rebecca, så vi satt och åt lunch ett tag innan vi var tugna att bege oss till skolan.

Vi började med coachtid, vår coach berättade lite om skolavslutningen (nästan en vecka fan vad skönt det ska bli) och sen berättade han om hur det skulle vara förta veckan efter lovet (inte lika kul). sen var det dags för prov. vår lärare hade sagt att hon skulle ge oss möjlighet att fråga saker innan provet och jag hade jätte mycket som jag inte förstod, men hon var sjuk så jag gick hem istället. Känns lika bra så kan jag förbereda mig lite bättre förhoppningsvis och fråga lite i skolan nästa vecka.

Gick egentligen inte hem direkt, stannade och köpte lite julklappspabber och presentboxar. Självklart kommer mina julklappar vara snyggast i år igen. Nä men blev ganska nöjd med den jag slog in idag. Fick också tummer ur och köpte en påfyllning till mig kalender, så nu kan jag börja planera för 2011 också. fick även tummen ur och gick och bokade tid för körlektion på körskolan. Den 23 december ska jag ock pappa ta oss en liten tur med en helt främande människa som kommer säga åt mig hur dåligt jag kör.. 

satt sen hemma en aning för länge, hade hoppats på att hinna springa 30 min på löpbandet och sen gymma lite och sola och gå på yoga. Istället fick jag springa 20 min och stressa till yogan. Sånt som händer, man skjuter lätt upp saker.

Är i alla fall klar med alla måsten idag, eller jag måste diska också men jag tror ni fatta vad jag menade :) ska sova sen, börjar tidigt med idrott.

Ps. trodde jag hade en fin bild att visa er på mina inslagna julklappar föra året, men jag har nog varit slarvig;)

http://www.mylovebasket.com/profile/kajsa-siecke-3550764





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0