Illa

Publicerat den 2010-12-22 kl 04:24:10
Well... vet inte vad jag ska skriva. Klockan är ju över 4 på natten och jag ska snart upp och bege mig till jobbet. Klockan ringer om mindre än 4 timmar. Hoppas på att få lite sömn innan dess. Men mår sjukt dåligt och illa just nu. Känns som jag ska spy typ, har så sjukt ont i magen. Och sen bara jag känner mig så liten också. Hade det inte varit för att mamma jobbar imorron och med stor sannolikhet inte vill bli väckt, så hade jag gått in och lagt mig hos henne i hennes säng nu, som man gjorde när man var liten. Eller jag väckte oftast pappa och gick och la mig hos honom, men nu vill jag ha min mamma. Har lust att bara gråta ut typ, vet inte varför, men behöver bara släppa ut det ibland.

Nä, om man skulle ta och försöka somna igen. Det är ju trotts allt lättare att somna om man inte har datorn igång. Bloggar förresten om Danmark imorron.







Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0