wishlist

Publicerat den 2010-12-09 kl 10:26:54

Här kan ni se vad jag önskar mig i julklapp. Okej, inte bara julklapp, detta är mer sånt jag vill ha som jag ska spara till efterhand, men då kan jag ju lika gärna önska mig det också.
  • iPhone 4 med Telia abonnemang Max 25
  • Nitendo DS
  • Hjälmkamera
  • MP3 hörlurar, asså hörlurar med inbyggd MP3 så man slipper sladdar och så när man ska träna.
  • Bygga på mina naglar
  • En LED-TV mellan 30" och 42"
  • Stationär dator som jag kan koppla till TVn och ha lite större program i än min bärbara.
  • Trådlöst tangentbord och mus.
  • PlayStation 2 (Av nån anledning tycker jag fortfarande PS2 verkar bättre än PS3, inte så komplicerad, men försök gärna övertyga mig att jag har fel)
  • Färgburkarna står för att jag vill måla om mitt rum och skaffa lite nya möbler och möblera om lite, göra det allmänt lite mysigare och inte så stökigt och tonårsaktigt.
  • En systenkamera, för att få lite snyggare bilder
  • Och sist men verkligen inte minst... Mercedez Vito. Ja.. jag vet.. jag får inte mitt körkort förrän till sommaren, men då vill jag ju ha denna bilen så jag kan åka iväg och köra cross ensam.
Hur mycket av detta tror ni jag får? Jag gissar på... Inget :(

Men glömde vissa saker, som inte fick plats heller

  • Högtalare till datorn
  • En vinterjacka
  • Att mamma eller pappa följer med och godkänner tatuering innan ajg fyller 18, det är ju ändå det året jag fyller år, bara att jag fyller år på sommaren och då vill jag inte göra den för det blir skitjobbigt med dels sola och dels att ryggskyddet kanske skaver. och jag pallar inte vänta ett helt år till, har redan velat göra detta i två år nu ju:)
Vad önskar ni er? Brukar ni få det ni önskar er?



Kommentarer
Postat av: Morfar o Mormor

Hej Kajsa!

Så bra att du skrivit en omfattande önskelista. Vi får tänka efter vad vi kan göra.

Vi tycker att du är jätte söt!!!!

Take Care. / Kram

PS. Sometimes it could be better to Live like there´s no Yesterday ..... or.

2010-12-09 @ 12:58:35

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0