Annorlunda lördag

Publicerat den 2010-02-27 kl 10:13:28
Idag är det inte cross eller nått sånt som det brukar på lördagar. Nope, ska till Burlövcenter och kolla på min syster när hon är med i en talangtävling. Vinnaren går vidare till final i stockholm. Håller tummarna för henne, ni får veta sen hur det går:)

Sandra var här och chillade igår kväll. Riktigt mysigt. Jag hade dock fortfarande ont i magen men inget hindrar mig från att träffa min fru (internt)

Hahaha tänkte slänga in en konversation från i morse:
Mamma: Vad ska du göra nu Louise?
Syster: Äta...
Mamma: Ska jag hjälpa dej?
Syster: Jag kan väl för fan äta själv!!










Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0