Det är ju tanken som räknas...

Publicerat den 2010-02-11 kl 07:39:12
Visst skrev jag igår att jag skulle gå och lägga mig tidigt igår? Tror ni jag höll det? Klart jag inte gjorde. Jag gick och la mig ganska sent, eller ja, halv 11 typ, sen när jag hade halvsovit ett tag vaknade jag av att Elle skickade sms, så satt och smsade med henne lite, sen började det ju snurra i huvudet, alla tankar, man får aldrig vara ifred, så gick upp och drack ett glas vatten och gick och la mig igen, och det är typ dcet sista jag kommer ihåg. Men jag är ju trots allt uppe en halvtimme innan klockan ska ringa så jag har ju inte fått för lite sömn iaf.

Funderar på om jag ska fixa mig nu och sen sätta mig med läxorna eller tvärtom... Blir nog att fixa sig först så man slipper stressa.




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0