glad alla <3-dag

Publicerat den 2010-02-14 kl 21:30:33
Dållig på att blogga nu för tiden. Bara till att vänja sig, kommer bli dåligt sen när criossen drar igång på allvar.

Vad har hänt idag då? Först bandy, gick inte så bra idag. Slö dag.

Sen stack jag med Sandra till Subway och käkade. Sandra har aldrig ätit där så hon fick ett presentkort av mig som hon använde. Hon tyckte nog det var godare än hon vågade erkänna;) haha. Vi satte oss sen på Espresso house. Men dom stängde tidigt så vi åkte hm till mig, så kom Dino och så chillade vi lite. Så var dagen slut sen...

Nu sitter jag och försöker få liv i mina vänner på msn men det verkar segt.. haha Ska väl gå och lägga mig istället, skola imorron ju...




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0