sy

Publicerat den 2010-02-12 kl 08:49:28
Godmorgon på er. Jag orkade inte blogga igårkväll, men det blev ju ganska mycket på morgonen så det är väl lungt antar jag.

Nu ska jag gå upp och sy ihop mina leggins, sömen sprack igår mitt mellan benen så ska försöka så det att inte synas. Har inte använt symaskin på över ett år och min mamma är typ från stenåldern, så detta kan bli spännande.

Ikväll blir det myskväll hemma hos Elle. Vi ska laga mat tillsammans och sen får vi se vad som händer. Men det kommer förmodligen itne bli nått bloggat ikväll, ska inte åka hem efter skolan eftersom vi ska handla och så. Fan vad kul det ska bli. Kommer inte bli så mycket sånthär sen när säsongen drar igång och man är borta var, varannan helg. Det blir tydligen 18 planerade tävlingar i år, sen är det kanske inte helt omöjligt att man kör nått som inte är planerat.






Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0