Vinterstrejk

Publicerat den 2010-02-11 kl 09:01:06
Jag är riktigt trött på vintern nu. Jag totalt vinterstrejkar. Jag ville färga håret blont redan innan jul, men då sa mina kompisar till mig att jag skulle vänta till sommaren, men jag orkar inte vänta längre, så jag färgade ju det i tisdags. Nu är jag riktigt jäkla trött på vinder kängor och uggs, man kan ju inte ha några snygga kläder till, så idag kör jag på mina tygskor. Har provat ha stövlar och så men det blir bara så himla svårt att gå i snön men. Så nu stuntar jag i vad alla säger och vad det är för väder ute. Jag vill ha sommar nu!! Funderar lite på att ha skinnjacka också, men den får vänta en månad till.

Men... VÅGA VÄGRA VINTER!!!


saknar mina älskade tygskor, ska köpa nya sånnahär Converse kopior snart.




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0