26 januari

Publicerat den 2010-01-26 kl 17:00:34
Över härlig dag i skolan idag måste jag säga:) Började med lunch med Fanny på Grafitti, sen till danska, av nån anledning jag inte brydde mig om att veta så fick vi sluta efter 25 min och ett läxförhör på danskan. Jag och Sofie gick till espresso House och sen tillbaka till skolan för att vänta på att matren skulle börja. Hade sen en timme matte och en timme geografi sen fick vi sluta 10 i 3. Älskar tisdagar.

Ska på spinning ikväll, är inte så sugen på det men gillar det passet som jag numera går på på tisdagar så det kan väl bli kul.

Ska ringa en person nu, som förblir hemlig för att vissa personer läser bloggen, och diskuta något som jag inte vet än men kommer få veta när jag ringt. Har dock en lite aning om vad det handlar om;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

tihi de verkligen en skit skön dag :D

2010-01-26 @ 18:01:51
Postat av: sofie

glömde skriva att de var jag :P

2010-01-26 @ 18:03:04

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0