29 januari

Publicerat den 2010-01-29 kl 22:52:25
I morse önskade jag nästan att jag inte inte var född. Hittade inte mitt busskort, ringer först mamma och frågar om hon har sett det. Och mamma är sån att hon säger typ ring pappa, sen snackar hon som fan och man känner att tiden rinner iväg så man blir irriterad och slänger telefonen i örat på henne istället.

Ringde pappa, han ade inte heller sett det, ringer hem till Sandra och fråga om det kanske har trillat ur min jacka när jag varit där men dom har heller inte sett det. Kutar till bussen med ett annat busskort, missar bussen med några meter. Får vänta på nästa buss i en kvart men hinner som tur är äta i lugn och ro innan vi börjar.

Första lektionen var danska, jag har bestämt mig för att bli grym på danska nu eftersom jag kör för ett danskt team i år. Sen hade vi engelska. Ganska segt. Sen hade vi Geografi men vår kurator pratade om mobbing hela lektionen som tur är.

Stack till gymmet som jag sa att jag skulle. Tränings suget han inte komma under dagen heller, så det blev ingen bra träning men ska ge det ett försök imorron igen.

Sitter nu och ska snart sova. Det blir ingen crosskörning i  helgen eftersom det är typ snöstorm ute. Men ska nog åka och kolla efter en ny skiddress till mig imorron som jag kan ha i Hassela. Ha lagt på mig några kilo sen den andra köptes.





Chillin' in tha sofa





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0