klapp på axlen

Publicerat den 2010-01-21 kl 22:01:46
Precis utkommen ur duschen. Två härliga träningspass idag, totalt 2 och en halv timme. ska gå och lägga mig snart, så jag inte försover mig imorron också, men ska ta en senare buss imorron så det kanske inte gör lika mkt imorron:)

Hehe, känner mig lite konstig faktiskt. När jag var där på yogan idag (första gången jag provar yoga faktiskt också) så kunde jag verkligen känna den speciella stämmningen man förknipar med yoga och stod lite där och fantiserade hur jag skulle bli sån yoga fantast och göra yoga varje dag och må jätte bra, och ha mssa små tjocka skrattande Buddhor på mitt rum och massa levand ljus. Kom till och med så långt att jag tänkte att jag skulle köpa en yoa bok så fort jag hittade en och bara vara en sån här jätte lung och vis människa som har koll på allt. Haha, är det itne konstigt vad man kan få för sig!?

Tror inte riktigt heller att yoga skulle passa in i min livsstil. Kan ni se mig stå så utanför husvagnen på en SM tävling och göra yoga och meditera inan tävlingen? HAHAHA inte jag heller. Där emot märkte jag att det som gjordes på yogan idag liknar mycket det vi gör på den mentala träningen i skolan, så helt dåligt kan det ju inte vara.

Riktigt mysig var det i alla fall och jag inbillar mig att jag ska sova extra gott inatt. Jag kommer heöt klart försöka göra detta fler gånger:)

Funderar nu på att ta fram lite läxböcker, eller kanske lära mig Photoscape istället;)

Imorron ska jag göra en liten trip till Helsingør efter skolan, vad som händer där berättar jag imorron.




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0