Vad är det för en dag e det en vanlig dag....

Publicerat den 2010-01-27 kl 08:43:45
NEJ!!! Min älskade Sandra filler 17 idag:D Ett riktigt Stort Grattis Grattis GRATTIS til henne<3

Denna låten är till henne:





Detta inlägget hade kunnat göras hur långt som helt meda lla bilder från förra datorn;)

Jag ska snat börja fixa mig, hade tänkt ta bussen om 40 min, ska först till Kniv och Gaffel och äta Fish and Chips. Smarrigt. Tror att alla tjejer följer med idag:) Sen går jag i skolan 10 i 12 till 5... Riktigt segt.

Nejh tiden bara rusar, börjar bli bråtton:D





Kommentarer
Postat av: josephine

grattis bäverpitt! :D

2010-01-27 @ 11:56:54
URL: http://ajosephine-.devote.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0