varför!?

Publicerat den 2010-01-28 kl 09:44:17
Spotify vill verkligen inte funka. Jag kommer snart börja gråta. Vad fan ska jag göra!? Har försökt ladda ner det 20 gånger men jävla norton avbryter hela tiden. Jag kommer få ett nervöst sammmanbrott snart.

Jag ska ta bussen 5 i halv 11 så ska jag gå till grafitti och köpa en sallad och ta med till Espresso House där mina vänner äter, jag bojkottar EH för att dom har så äcklig mat.

Jag har inte fått mycket läxa gjort, *ÅNGEST* ska försöka jobba på i skolan istället. Har sutit och dampat över spotify istället. Asså jag vill verkligen bara gråta... FAN!


Se så sur jag är...





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0