Brunch bitch...

Publicerat den 2010-07-23 kl 12:06:33
Jag somnade till slut. Och vaknade inte förrän 20 i 11, tidigt tycker säkert många men för mig är det ganska sent;)

Har varit ute och gått 40 minuter så nu ska jag äta frukost, eller bruch blir det väl, klockan är ju tolv. Sen vet jag inte mycket vad som händer idag. Mer än att jag förhoppningsvis ska träffa Sofie och Elle ikväll. Ska försöka hinna med att städa mitt rum nu när jag är ensam hemma, har ju sagt att jag ska göra det hela veckan ju, jag vill dessutom få mina 1800. Ska ut och springa intervaller också. Jobbigt men sant.

Vet ni föresten vad det är för dag idag? Det är lönedag, och jag får min första lön!! (Räknar inte riktigt med den jag fick för sommarjobbet för två år sedan då jag tjänade lika mycket på 4 veckor som jag nu gjort på 12 dagar) Nästan 8000 som jag kan shoppa för på Ullared! hahaha... nej, pengarna ska in på sparkontot, jag ska faktist vara duktigt och spara, hur ska jag annars kunna bli rik? Jag har ju inge läsare så jag tjänar inte direkt på bloggen.

Nej ska ta och laga fruukost nu. Vet dock inte vad. Jag är sugen på pankakor, men det är så onyttigt. Får bli äggröra igen, kan vara lite onyttig eftersom det är fredag och ha rostat bröd till:)


Visste ni förresten att jag inte har haft maskara på nästan hela sommaren? Hade det i fredags men innan dess kommer jag inte ihåg när jag hade det sist, inte ens på midsommar. Det är skönt, men fan vad ful man blir...




Kommentarer
Postat av: Eleonora

Ey, kvinna, du är inte ful nånstans utan mascara!<3

2010-07-23 @ 12:16:48
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0