ullared

Publicerat den 2010-07-30 kl 18:49:22

Äntligen!! Har jag fått uppleva Gekås Ullared. Fräkt var det. Fynade  mycket, och även om det inte alltid var billigare än i andra affärer så är det saker man ändå måste köpa någon gång. Hittade också lite kläder och en klocka. Och en skit snygg skinnjacka. Och bäst av allt "How I met your mother" säsong 1!! Gick två och en halv timme innan lunch. Handlade då för 2300, och då är inte klocka och mascara  inräknade som kostade nästan 200, var. Vi käkade asiatisk buffé till lunch på Rose Garden. Andra gången denna veckan jag åt sushi. Jag och Louise gick in en lite stund efter lunch så handlade för ytterligare 70 kr. Menmen.. det är skönt att bara kunna släppa loss ibland och ta allt man behöver.

Sitter och tittar på en av dvderna som jag köpte idag nu. 27 dresses.




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0