jobb...

Publicerat den 2010-06-14 kl 21:10:40
Shit, nästan en vecka sedan jag skrev. Vad har hänt sedan sist? Skolavslutning i Fredags. Lägger upp bilder när jag orkat lägga över dom från kameran till datorn.

Tävlade i helgen. Gick hyfsat. Låg 4 rätt så länge så nu vet jag ärr jag har fart till att ligga topp 5. Orkade dock inte i slutet tyvärr.

Idag har jag jobbat. Första dagen på sommarjobbet, är riktgt trött efter denna dagen. Började dessutom jobba kl 7 så jag gick upp tidigare än vad jag gör när det är skola.

Var i stan med Elle efter jobb. Köpte födelsedagspresent till min syster bland annat och köpte även den har nya Rexona som ska motverka svett. Inte så himla fräscht att har värsta lökringarna under armarna när man är ute och fester och sånt i sommar.

Nu ska jag slänga mig i sängen. Håller på att somna här framför datorn.




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0