23 mars

Publicerat den 2010-03-23 kl 22:28:24
Det regnade faktist inte på hela dagen, det var till och med sol hela eftermiddagen. ME LIKE!!:D

Jag ver i skolan redan 9 (började 12.30) för att göra ett engelska prov jag hade missat, jag vet helt galet atyt vara på skolan mer än 4 timma innan men men. Gick till stadsbiblioteket sen, lämnade tillbaka en bok och lånade två nya. Jag lånade Läppstifts djunglen eller som den heter på engelska och som tv serien heter "Lipstick Djungle" och så lånade jag "En oväntad semester" som jag läste början av på engelska men jag gillar läsa på sevenska mer så man fattar. Jag gick till H&M sen. Köpte ny hårfärg, så nu är hårt lite blondare, men jag vill nog ha det mer blont men det blir inte denna månaden. Köpte också riktigt blått nagellack, så imorron ska jag måla naglarna så får ni se då:)

Jag träffade Fanny kl 11 vid grafitti så käkade vi där, sen blev det att köpa Spotify pemium så jag kan lyssna på musik i bilen till italien.

Ska gå och lägga mig nu. Min hjärna har fullt upp denna veckan...





Kommentarer
Postat av: Eleonora

Hoppas håret blir fint! Jag vill också ha premium.. :( <3

2010-03-23 @ 23:01:26
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0