50-cent har inte cancer!

Publicerat den 2010-05-28 kl 15:48:10
Läste inlägget som Black&Whitey (till inlägget) skrev om att 50 cent hade cancer. Det stämmer ju inte, precis som det också stod i inlägget. det stod bla att han hade fått en roll i en film och behövde gå ner 27 kg. Det jag däremot reagerade på var bilderna.



(Lånade bild från deras blogg)
Kolla på översta bilden där man ser 50 cent som han brukar se ut och kolla sen på understa bilden. Vad saknas? Tatueringarna!! man ser inte ett spår av dom på undre bilden. Bara jag som tycker det är lite märkligt? Jag säger inte att det inte är 50 cent på bilden, men man kan aldrig vara säker... Ville bara ha det sagt;)




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0