efter regn kommer alltid sol

Publicerat den 2010-05-28 kl 14:58:44
Dagen började med sol sen pissregnade det sen blev det sol igen.. Tråkigt. Nu är det sånt typiskt solen efter regn väder. Det är soligt men regnet hänger kvar lite.

Riktigt chill på geografin idag, satt bara och kollade på resor till London med Elle och Sofie. Det blir förmodligen en resa till hösten, hoppas jag:) Jag kom på att jag hade glömt min plånbok så jag stack hem och hämtade den, tog en timme så jag missade engelskan, men jag var tvungen att ha pengar så jag skulle kunna äta... Träffade Friida på bussen, det var länge sedan, så snackade lite med henne så jag glömde hoppa av på drottningtorget så jag fick gå i regnet till Intermezzo där jag skulle träffa mina töser. Danska fick vi sluta efter en halvtimme. Gick sen till Espresso House och köpte en frappino och sen till banken för att sätta in pengarna jag vann i helgen på sparkontot.

I helgen är det Serietävling i Rödeby och Vissefjärda. Så det blir snålt med inlägg denna helgen men jag ska försöka blogga lite mer idag. Dock måste jag packa och städa mitt rum innan jag gör något annat. Bäst att skynda sig då:)








Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0