Godis, plugg och vilodag

Publicerat den 2010-11-16 kl 15:46:26
Hejsan Bloggen!! Hehe tycker det låter helt kulatt skriva så eftersom men inte kan hälsa på något som inte bet om det.. Aja.. hemkommen för ca en timme sedan. Hoppade av på Nobeltorget först och gick in på Eirkssons trafikskola för att fråga vad som behövs för att klara körkortet om lite mer än ett halvår. Gick sedan till en affär och köpte lite godis som jag tänkte skulle höja motivationen för att plugga nu när jag kom hem. Godiset är nästan slut och jag har inte ens börjat plugga... Som det kan gå hahaha...

Dags att dra igång med plugget iaf så ajg kan lägga mig och sova tidigt ikväll.







Kommentarer
Postat av: olivia

är min blogg tråkig? ha kvar eller tabort? släng en kommentar :)

2010-11-16 @ 16:36:23
URL: http://oliviasvedberg.blogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0