Kväll:)

Publicerat den 2010-11-19 kl 21:50:22
Sitter och myser med te i min nya kopp. idag blev det skridskor på idrotten sen drog jag, Fanny och Linda till Entré för lite shopping. Har varit riktigt shoppingsugen denna veckan även om det inte var längesedan jag kom hem från London, men det börjar kännas lite tråkigt att jag snart ha använt nästan allt nytt snart ju.. Har precis sett idol samtidigt som jag städat rummet, ska sätta på en film snart.


Ankan är en supersöt tesil som jag köpte idag.




Kommentarer
Postat av: Eleonora

Det suger att vara sjuk. Jag önskar jag hade kunnat vara med på skridkoåkningen idag :/ <3

2010-11-20 @ 00:50:33
URL: http://thisgirleleonora.blogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0