1 höst (september)

Publicerat den 2010-09-01 kl 22:45:38
Första egentliga höstdagen. Vad deprimerande.. Men det var trots allt varmare idag än det varit senaste veckorna så det är ju att gilla. Men det var inte kul att vakna i morse klockan 6 och var halvmörkt ute. Ännu mindre kul var det att gå upp för att hinna jobba innan skolan. Jag tror aldrig min säng varit så mjuk och varm och skön som den var i morse. Men jag får tänka pengar och London så går det nog att ta sig upp.

Det var en ganska seg dag i skolan och direkt efter bar det av direkt till crossträning. Så det har varit en riktigt lång och jobbig dag. Det blev ju inte bättre heller av att det inte alls var kul att köra och det gick dessutom riktigt dåligt till en början. Men det blev roligare tillslut:)

Imorgon ska jag upp tidigt igen  och jobba. Hade tänkt någon timme inna jag ska träffa Elle och käka. Tur att skolan inte börjar förrän kvart i två imorgon. Men slutar dock 5, kommer bli en lång dag i morgon också. Men har bara Yoga på kvällen sådet kan vara ganska skönt och avslappnade.

Har som tur är inga läxor att göra ikväll, mer an träningsdagbok som jag precis är klar med. Ska gå och borsta tänderna sen släcka lampan. Klockan ringer 8. Pussar♥ (Förlåt för ännu ett ointressant inlägg, det hade dock kunnat vara jävligt kul om jag inte rättat alla fel jag gjort för att jag är så trött)

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0