Kär på avstånd?

Publicerat den 2011-08-09 kl 21:29:13
Gud, jag vet inte hur jag ska berätta detta utan att säga för mycket.. Vill lixom inte någon ska får reda på vem personen är, speciellt inte Han själv. Men! Jag gör ett försök, måste få detta ur mig.

Jag är inte kär, det är fel ord, men jag har en liten crush på en kille som jag knappt känner. Låt oss dra det lite snabbt.. Jag träffade Honom första gången för knappt ett år sedan, jag har pratat med Honom på riktigt, jag har träffat Honom på riktigt, och viktigast av allt; jag har pussat Honom. Inte bara en kindpuss utan en riktig kyss.

Jag har tyckt Han var riktigt sexig från första gången jag såg Honom, men Han är egentligen inte så snygg längre.. jag har bara inte lyckats övertala mig sjäv att jag tycker det.. Jag tycker fortfarande Han är över sexig, har typ allt jag går igång på. Så... nu när jag har skrivit det, så kan kanske huvudet släppa det?



Gillar att min webcamera får mig att se sminkad ut trotts att jag är nyduschad och osminkad :)

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0