2010 Februari - Året som var

Publicerat den 2011-01-04 kl 21:29:42




Februari: Minns februari som en härlig månad. Bakade fina cupcakes med mna älskade töser. Hade Alla hjärtansdag-mys med dom älskade också. Färgade håret blont, blev knappt någon skillnad ser jag nu jämfört med den färgen jag har nu, trivs dock bättre i det blonda, föt tillfället. Vinterstrejkade vilket ledde till en jävla förkylning så jag inte kunde andas när vi var i Hassela så Elles far fick köpa ut näsdroppar, som det tydligen är 18 års gräns på. Hade några underbara dagar i Hassela, ja, utom sista kanske då jag låg och spydde av nån matförgiftning. Invigde också min nua hoj, nästan så fin som den är på bilden är den nu när den ska säljas.

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0