Onsdag

Publicerat den 2011-01-26 kl 20:10:23
Hejsan. Har ni haft en bra dag? Min har varit helt okej. Fick sluta lite tidigare i skolan idag för var danskalärare var sjuk, så drog och åt super gad sallad på Grafitti med Jessica och Sofie. Åkte sen hem för vad jag ahde hoppats, en lugn eftermiddag ensam hemma utan träning och annat att göra. Men nä! Hade glömt hem nyckel, så fick hämta min systers på hennes skola, som tur var kom hon och mötte mig.

Drog till Lödde med pappa för att hämta glasögon hos Jonte och prova stövlar. Åkte sen hem och åt. Sen nu sitter jag här. Kollar typsnitt till en eventuell tatoo! Ni ska få hjälpa mig sen ;)

Pussar


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0