tvuvel

Publicerat den 2011-11-17 kl 23:16:03

Undra varför det är så att jag bara få för mig att skriva här när allt inte känns helt bra.. Jag gissar att det beror på att jag måste släppa ut lite tankar.

Killen jag har skrivit om innan är lyckligtvis borta och bortglömd! Eller inte riktigt vi snackar ju fortfarande men det är absolut inget intresse från min sida längre, skönt det!

Däremot har jag träffat en annan kille några gånger. Jätte fin verkar han. Men jag tvivlar. Kanske förtidigt för det, vi har setts 4 gånger men det känns inte helt bra helt enkelt. Han säger att han vill träffas, när vi smsar verkar han till och med intresserad och jag har ju märkt lite av det när vi träffas också, men däremot känns det som om han hellre är någon annan stans med nån annan är där och då med mig när vi väl träffas. Trots att det inte ens är jag som är den som frågar om vi kan träffas och så alltid. Men vad fan beror det på då att jag känner så? Och är set bara jag som får såna känslor eller är det kanske så att han är så. Vad fan vet jag, men jag hatar att tänka på det. Men tycker det är så jävla jobbigt att inte veta vad han är ute efter och var jag har honom. Drives me crazy!!

Åter igen, måste sluta tänka och bara låta saker gå åt rätt håll. Kommer ju bli psyksjuk annars!

Funderar på att slänga iväg ett litet sms nu bara för att se hur det känns :)

Tack bloggen för att du lyssnar!


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0