Once in a while

Publicerat den 2011-10-19 kl 23:00:11

Det var ett tag sedan... Läser igenom mina senaste inlägg och inser att jag faktiskt har samma känslor nu.. Men ändå är det annorlunda.

Nästan en månad sedan jag skrev, tre veckor iaf, och saker har ändrats, och mina känslor har ändrats, fram och tillbaka, flera gånger.. Just nu är det tillbaka, och det är samma person, har varit det någon månad nu tror jag. Jag vet inte riktigt vad det är som händer, eller vad jag vill, eller vad jag ska göra... Det är så jävla svårt.

Ett tag kändes det rätt bra, det var förmodligen då jag skev förra inlägget.. Det kändes ljust och det kändes som det fanns nått där, sen hände lite saker som fick mig att känna att jag kanske bara hade misstolkat hela situationen, att vi bara var vänner, om han var mer intresserad av Henne.. Försökte att inte bry mig, strunta i honom istället, det gick väl sådär, vi snackar ju nu, fattar inte ens att jag lägger energi på nått som inte kommer leda nån vart om han ändå är intresserad av nån annan.

Eller kan man vara intresserad av två samtidigt? Måste ju erkänna att han inte är den enda jag snackar med och som jag är intresserad av. Därför känns det så fel att bli sur, vilket jag egentligen inte blir, men bli ledsen. Jag kan ju liksom inte bli sur eller avundsjuk, han kan ju inte hjälpa att jag känner som jag gör..

Äh... Vafan... Detta hjälper inte så jag get upp, fick skrivit av mig lite iaf :p


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0