what I want

Publicerat den 2012-03-19 kl 08:17:01

Först så vill jag, sen vill jag inte, sen vill jag ingen, men sen så vill jag ändå inte, och nu vet jag inte vad jag vill... Eller , egentligen vet jag ju precis vad jag vill men jag ska ha mod till att få det att gå rätt också, men det vet jag inte om jag har. Återstår att se, fortsättning följer.

God morgon på er förresten. Har ni sovit gott? Har väl jag gjort, förutom att jag vaknar två timmar innan klockan ringer... Men skönt är det iaf att bara kunna ligga kvar i sängen och slappa, no stress! Ska väl försöka stiga ur sängen nu och äta lite frukost och på börja det stora projektet att sminka mig.


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0